CATEGORII


Cine Suntem?

Oameni normali, cu placeri, dorinte si aspiratii, un business nascut online (la inceput) intr-o seara de 14 Decembrie 2003.
Un business devenit de anvergura (sub sloganul FINEST HOME AUDIO BRANDS) printr-o seriozitate si
munca asidua, reala, cinstita si dusa uneori pana la limitele absurdului perfectiunii din dorinta de a persevera, a evolua.

Am Evoluat?

Cand am inceput era, clasic poate, un inceput de pasiune, o joaca intr-un sens inocent, deloc naiv insa.
Nu ne-am propus (si nu suntem ipocriti sa sustinem altceva) de la inceput sa fim cei mai buni.
Am devenit insa cei mai buni, prin forta lucrurilor.
Si ne place sa fim cei mai buni, sa devenim din ce in ce mai buni, frizand limitele posibilului si imposibilului
ori de cate ori avem ocazia, intr-un mod natural, deloc fortat.

Nu suntem fundamentalisti Hi-Fi si nici nu vom fi sau deveni vreodata.
Nu ne angajam in dispute inutile pe forumuri cu useri anonimi si "sinceri".
Suntem oameni cu simtul ratiunii si al momentului STOP.
Pentru ca toate au o limita, implicit felul si modul de a face vanzari Hi-Fi si High-End.
Tocmai de aceea nu ne batem joc de clientii nostrii si nu practicam trucuri tipice pentru vanzarea cu orice pret si la orice pret.
Chiar ne pasa.
Si ne pasa atat de om cat si de ce pleaca acasa impreuna cu el de la noi.
Iubim produsele noastre.
Pe cele care nu le iubim nu le mai vindem si renuntam cu totul la ele si la tot ce tine de ele.
E o relatie cumva intima, de sentiment sincer: noi le respectam si ele ne respecta, respectand feelingul
clientului care le cumpara, de asemenea.
Totul e o sinergie.
Daca n-ar fi, am fi doar unii dintre multi altii care se zbat sa supravietuiasca.
Si scopul nostru nu este sa supravietuim ci sa evoluam.
Continuu.

Avem Clienti Fideli?

Majoritatea (nu vom da procente pentru a nu creste pulsul unora si stimula imaginatia altora).
Si LE MULTUMIM!
Datorita voua existam si ne dezvoltam continuu.
Va multumim din adancul inimilor si sufletelor noastre, intr-un mod deloc meschin, cat se poate de natural si lipsit de ipocrizie.

Exista Clienti Carora Nu Ne Adresam?

Ca orice alt business, avem inerent si clienti sau tipologii de (potentiali) clienti carora nu ne adresam:

Persoanelor cu frustrari personale si deviatii de comportament care confunda magazinul nostru cu un cabinet psihologic
sau in anumite cazuri psihiatric.
Persoanelor care nu au un minim de decenta si respect atunci cand intra intr-un magazin, de orice tip ar fi el.
Persoanelor agresive in orice fel si sub orice forma.
Persoanelor care au ca singur scop "auditiile" gratuite, interminabile, cu diverse "pretentii", ca doar sunt "clienti".
Persoanelor care au ca stil de viata si shopping replica: "da, dar altii (sau toti) fac, voi de ce nu faceti?"
Persoanelor care au convingerea ca, vanzatorul din magazin, este un fel de supus al sau din momentul in care paseste in magazin.
Consideram ca, vanzatorii (colegii nostri), sunt oameni egali in drepturi (scrise si nescrise) cu orice potential cumparator
care intra in magazinele noastre si trebuie respectati ca atare.
Nu ne ocupam cu denigrarea nimanui (sub acoperire sau sub pseudonim) pe forumuri si similare, nu raspundem unor astfel de lucruri
nimanui, oricat de mult ar incerca sa ne provoace sa facem acest lucru si oricate minciuni si denigrari ne-ar fi adresate.
Tuturor acestor categorii si celor conexe lor le respectam dreptul la viata si la libera miscare respectiv alegere,
insa "caut in alta parte" este cu siguranta cea mai buna cale pe care singuri o pot urma.

Facem Greseli?

Se intampla uneori sa gresim si sa ne corectam din mers, sunt insa si cazuri in care, poate, nu intelegem mesajul unei intamplari,
al unui client frustrat (desi foarte izolate cazurile, posibil si fara sa intelegem, pe moment, exact ce genereaza acea frustrare).
Lucru care insa nu se aplica situatiilor care intra in categoria clienti carora nu ne adresam, prin insasi esenta acestui business.
Sau luam lucrurile mai in serios decat ar trebui (da, ca in viata privata a fiecaruia, se intampla asta si in business).
DAR - ne place sa invatam si sa evoluam.

Cine Suntem Dupa 14 ani?

Aceeasi.
Mai buni insa, ca oameni si mai buni ca oameni de business.
Am invatat, multe, in viata (in acesti ani) si in business (in general).
Si suntem de abia la inceput.
Unde vom fi peste alti 14 ani?
Cu siguranta tot aici, probabil pe o treapta a evolutiei deja mai avansata decat in prezent.

Misiunea Noastra?

Sa vindem un stil de viata.
Sa fim un stil de viata pe care, implicit, sa-l vindem.
Sa avem cat mai multi oameni fericiti.
Oamenii frustrati, inversunati sau agresivi nu sunt si nici nu vor fi tinta noastra si am aprecia
daca nu ne viziteaza (e un loc sub Soare pentru fiecare si, cu siguranta, vor gasi ceea ce cauta in alta parte).
Viata e scurta si merita traita.
Daca o traiti exact asa cum doriti, cu produsele cumparate de la noi si prin noi, e deja un scop indeplinit.
E o misiune pe cale sa se contureze cu adevarat.